27/10/13

mini estiu per dins V

Fem via!

Aprofitant la visita a casa, retrobem amics i fem la Via Catalana.
Moments d'intercanvi de posar-nos al dia de les novetats i d'acabar l'estiu amb bona companyia.




Però abans de fer la Via Catalana l'11 de Setembre, uns dies abans vam participar a la Via Catalana a Lausanne, com en tantes ciutats repartides a tot el món. (ens podeu veure al minut 16'10). Es va arribar a 116 ciutats!! Només a Suïssa organitzats per les ANC locals es van fer 3 cadenes humanes (Genève, Zurich i Lausanne).



Podeu veure aquest vídeo amb les cadenes dels Catalans a l'exterior, que també volem posar el nostre granet de sorra per mostrar al món qui som i que volem. I aquí, el videoclip de la cançó "La Via" de Pepet i marieta.

Pots veure l'estructura del mini d'estiu aquí, i les pàgines anteriors I, II i IV

2 comentaris:

Amb Ulls de Scrap ha dit...

Genial!!
M'encanta com has plasmat la Via!!
Jo també l'he recollit als meus Amazing Moments! Ho pots veure aquí:
http://ambullsdescrap.blogspot.com.es/2013/10/amazing-moments-13-setembre.html

Amb Ulls de Scrap ha dit...

Genial!!
M'encanta com has plasmat la Via!!
Jo també l'he recollit als meus Amazing Moments! Ho pots veure aquí:
http://ambullsdescrap.blogspot.com.es/2013/10/amazing-moments-13-setembre.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails