21/6/13

BLOG HOP KDS

M'he animat a participar al Blog Hop que proposa KDS per donar la Benvinguda a l'estiu, amb un mini álbum ben fresquet:

 
 
 


I uns detallets de les pàgines interiors.....Espero omplir-lo de fotos d'aquest estiu que es presenta ben carregat !!!

 
He utilitzat cartrons i paper kraft per fer les pàgines i varies targetes tipus PL que podeu trobar a la meva carpeta de pinterest.

Ja us podeu pasar pels altres blogs per veure els seus projectes, teniu temps fins avui al vespre!!


11 comentaris:

Kinshasa ha dit...

Precioso! me encanta!!!;)

Xènia ha dit...

Fresquet i moníssim, Anna!!! Gràcies per participar!

Sònia ha dit...

És preciós!! Espero que l'omplis amb un munt de bones experiències estiuenques!

Isa ha dit...

Es super bonito, me encanta !! :))

Anixu ha dit...

Una chulada para llenar de buenos recuerdos! Besos¡

Anònim ha dit...

És maquíssim!!! m'agrada molt, molt

Petons,
Ester

Anna ha dit...

gràcies noies pels piropos!! i és que m'encanta l'estiu!!

Alícia ha dit...

Ohhhh! Menkanta!! Un*

Maria Zio ha dit...

Simplemente fantastico. Feliz verano.

Axes DesigNs ha dit...

mm.. pues ahora si que solo viendo.. y no entendiendo.. jajajaa.. Te ha quedado precioso tu mini mini me imagino que es mini por que solo hablo español y como que no entiendo que explicas jajaja... Gracias por compartir y nop.. no vengo del Blog hop yo me llegue solita jajajaa.. Felicidades esta divino ese mini!

Anna ha dit...

Hola Magda, me alegro que hayas caído en mi blog de casualidad, como no todos tenemos que conocer el catalan, igual que no tenemos ni idea del alemán, el chino o el basco, (pero cada uno es libre de escribir en su lengua) tienes des del 1er dia un traductor del google en la barra lateral! Espero haberte ayudado!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails